Close
Telegram
Messenger
Як ми будуємо Компанію щасливих людей: Union Group на Форумі HR-директорів
Ірина Гнутова, HR-директорка нашої групи компаній стала гостею XV Форуму HR-директорів! На кейсі Union Group колегам презентували трансформацію корпоративної культури бізнесу. Ірина розповіла про те, як ми будуємо happy-культуру завдяки дизайн-мисленню та показала наших улюблених єдинорогів.
«Є два типи компаній: перший, у яких співробітники працюють відповідно до бачення і цінностей, другий — уся решта.

Коли різні бізнес-напрями групи компаній злилися в Union Group, стало зрозумілою потреба в трансформації корпоративної культури для 2000 співробітників з усієї України. На початку 2020 року Union Group вирішила піти шляхом змін, а пандемія тільки прискорила рух цих процесів.

Ми розпочали з проведення різних досліджень, зокрема, дизайн-мислення, яке добре показує, як працювати з досвідом співробітників, і, як то кажуть, зробили висновки.

Ми намагалися дізнатись, що робить людей щасливими на їх робочомі місці, і втілити це в наше повсякденне життя.
Після тривалих досліджень ми переглянули заявлені корпоративні цінності Union Group, і з 12 доволі абстрактних залишили 5 цілком конкретних: клієнтоцентричність, професіоналізм, командна робота, іноваційність та лідерство. На них ми будували нову корпоративну культуру для щасливих людей, які роблять те, що люблять, і люблять те, що роблять. Для вакансій на офісні посади та посади по різним бізнес-напрямам Union Group ми розробили унікальні ціннісні пропозиції, які відрізняють нас від інших роботодавців і вигідно підкреслюють позиціонування наших брендів, можливості та перспективи для співробітників

А наприкінці минулого року наша happy-компанія відкрила окремий відділ турботи про співробітників, який цілеспрямовано займається організацією дозвілля union people і створення happy-атмосфери.

Уся інформація про корпоративне життя групи компаній закріплена в Union Book — спеціальній книзі співробітника, яка допомогає новачкам орієнтуватися в наших принципах, процесах та традиціях, а вже існуючим працівникам — бути ефективними наставниками та провідниками в екосистемі Union Group. А екосистема розвивається дуже швидкими темпами!
Так, за останній рік ми запустили платформу для спілкування з колегами (Workplace), розробили власних бренд-персонажів, гейміфікували комерційні процеси та корпоративний лайфстайл, який надихає навчатись, розвиватись і досягати успіху. Ми вітаємо прояви лідерських якостей колег: відкрили mini-МВА для керівників, де їм викладають зовнішні потужні викладачі, розвиваємо власних блогерів та амбасадорів брендів, активних учасників бізнес-процесів та агентів змін. Працюємо над покращенням зовнішнього та внутрішнього сервісів і завжди враховуємо при цьому думку співробітників. Наразі ми проводимо ціннісний джем, у ході якого колеги пояснюють своє розуміння корпоративних цінностей з прикладами та антиприкладами з реального життя. А також запускаємо нове дослідження з оцінки рівня залученості співробітників: дуже цікаво дізнатися, які наші проєкти найбільше відгукнулися union people.
Як нам уже відомо, 67% опитаних union people бачать зміни в групі компаній і задоволені показниками культури компанії, а плинність кадрів зменшилася на 36%.

Незважаючи на тяжкі наслідки пандемії, бізнес-показники групи компаній за прибутковістю залишилися в межах плану і навіть показали перевиконання.

А отже, трансформація корпоративної культури Union Group відбувається правильним шляхом: ми будуємо Компанію щасливих людей, до цінностей та традицій якої хочеться бути причетними»‎.